PLATFORMA ZAKUPOWA B2B

Internetowy system obsługi klienta firmy ARKOM (platforma zakupowa B2B) koncentruje się na uproszczeniu procesów zakupowych przedsiębiorstw.

System jest głównie dedykowany dla większych zakładów, jednak ze względu na fakt, iż jest bardzo „elastyczny” – można go wdrożyć w każdej firmie niezależnie od stopnia skomplikowania jej procedur zakupowych. Naszym celem było ułatwienie zarządzania tego typu złożonymi procesami poprzez automatyzację przepływu określonych informacji, a także dowolną ich modyfikację. Ważnym elementem jest tutaj również integracja danych o sprzedaży i terminach dostaw.


Główne zalety systemu:

  • prostota obsługi;
  • bardzo szybkie wdrożenie;
  • brak konieczności zakupu drogiego oprogramowania;
  • rozbudowane funkcje raportowania – dzięki temu możemy kontrolować każdy etap realizacji zamówienia, a także wykonywać różne zestawienia: miesięczne, roczne itp.;
  • możliwość importu/exportu danych za pomocą arkuszy kalkulacyjnych;
  • automatyczny przelicznik cen wg. walut;
  • złożone zamówienia są od razu widoczne w systemie przez obie strony;
  • funkcja ustalania budżetu na określone linie produkcyjne lub wydziały;
  • możliwość ustalania „procesów zakupowych” – zamawiający, zatwierdzający, odbierający itp.;
  • indywidualizacja poszczególnych kont osób pracujących w systemie – pracownicy różnych szczebli mają wgląd do mniejszej lub większej ilości informacji;

W celu umówienia się na bezpłatną prezentację (w siedzibie naszej bądź Waszej firmy) i uzyskania informacji na temat szczegółowych warunków prosimy o kontakt.

 

b2b

www.b2b-arkom.net.pl

 

ZAPRASZAMY !!!

Kontakt:

Rafał Folczyk
Tel: 509-673-585
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

(więcej informacji w zakładce KONTAKT)